شرکت ایسوس امروز در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ از محصولی به نام Avalon رونمایی کرد که همانند یک پی سی ماژولار می ماند و می توانید قطعات را به راحتی اضافه و یا از روی آن بردارید.

 ایسوس از Avalon رونمایی کرد؛ رایانه شخصی با قابلیت ارتقای قطعات سخت افزاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، این روزها بسیاری از گیمرهای حرفه ای و یا حتی برخی کاربران معمولی رایانه های شخصی نیز دوست دارند تا قطعات دستگاه مورد نظر خود را با توجه به نیاز و سلیقه خود بر روی یک سیستم، مونتاژ و یا سرهم کنند. 

اما این کار آن قدر هم که به نظر می رسد، ساده نیست و اگر به قطعات آشنایی نداشته باشید ممکن است با یک اشتباه کوچک در نصب و استفاده از یک تراشه، خسارات زیادی را به سیستم وارد کنید و هزینه های سنگینی را بابت این اشتباه بپردازید.

اما اگر شما نیز جزو این دست از افراد هستید، خبر خوشی برایتان داریم و آن این است که شرکت ایسوس امروز در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 از محصولی به نام Avalon رونمایی کرد که همانند یک پی سی ماژولار می ماند و می توانید قطعات را به راحتی اضافه و یا از روی آن بردارید.

در حال حاضر، Avalon نمونه اولیه محصول مدنظر ایسوس است. این دستگاه از یک مادربورد و شاسی هیبریدی تشکیل شده که به صورت یک محصول واحد طراحی شده است، بنابراین دیگر نیازی به خرید این دو قسمت به صورت جداگانه نیست.

از آن جایی که این دستگاه به صورت واحد و یکپارچه طراحی شده است، این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد تا تمامی قطعات سخت افزاری مورد استفاده در این دستگاه را به مرور زمان و بسته به نیاز و سلیقه خود تغییر و ارتقا دهند.

از دیگر ویژگی های بارز Avalon می توان به وجود بوردهای SSD، PSU و آداپتور گرافیک اشاره کرد و این یعنی، شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه کابلی، قطعات را سر جای خود قرار دهید و از آن جایی که در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده اند، دسترسی کاربران به آن ها نیز آسان تر خواهد بود.

در قسمت پشتی این محصول، قسمت های خاصی برای ورودی/خروجی (Input/Output) در نظر گرفته شده است که امکان اتصال سایر دستگاه ها را نیز فراهم می کند. این محصول از برخی جهات به پروژه Christine کمپانی ریزر شباهت دارد، اگرچه طراحی Avalon بیشتر سنتی و قدیمیست.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه منتشر نشده و باید منتظر خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.

ایسوس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.